Verkkokurssien tekeminen ja myyminen on nyt mahdollista myös kevytyrittäjille

Verkkokurssien, e-kirjojen ja muiden digituotteiden tekeminen ja myyminen on nyt mahdollista entistäkin helpommin yhä useammille ihmisille. Eezy Kevytyrittäjien ja Campwiren yhteistyön myötä Campwire-verkkokurssialustan käyttö ei edellytä enää omaa Y-tunnusta, vaan verkkokurssiliiketoiminnan voi aloittaa myös kevytyrittäjänä.

Aiemmin verkkokurssien myynti Campwire-alustalla on vaatinut Y-tunnuksen omaamista. Käytännössä verkkokurssien myyminen on siis ollut mahdollista vain yrityksille, mutta yhteistyö Eezy Kevytyrittäjien kanssa mahdollistaa jatkossa Campwire-verkkokurssialustan käytön myös kevytyrittäjille.

Eezy Kevytyrittäjien kehittämä EezyPay-maksuratkaisu mahdollistaa kevytyrittäjille kurssien myymisen ilman erillisen laskun lähettämistä. Kun kevytyrittäjä myy kurssejaan tai muita digituotteitaan Campwirella, kaikki hoituu automaattisesti. Asiakas pystyy maksamaan ostoksensa verkkopankissa, maksukortilla tai mobiilimaksulla. Sen jälkeen Campwire toimittaa tuotteen asiakkaalle automaattisesti. Tämä vapauttaa kevytyrittäjien aikaa olennaisempien asioiden, kuten sisällön ja markkinoinnin, tekemiseen.

Kynnys oman verkkokurssibisneksen aloittamiseen madaltuu

Mahdollisuus toimia kevytyrittäjänä tekee verkkokurssiliiketoiminnan aloittamisen helpommaksi ja edullisemmaksi. Omaa verkkokurssi-ideaa pystyy näin testaamaan kevyesti ennen kuin siihen sitoutuu täyspäiväisesti. Tämä mahdollistaa myös esimerkiksi lisätulojen ansaitsemisen päätöiden ohella ketterästi. Suomen ensimmäinen kevytyrittäjäpalvelu Eezy Kevytyrittäjät huolehtii ammattitaidolla yrittämiseen liittyvistä paperitöistä kirjanpidosta veroilmoitusten tekoon.

Verkkokurssialustan käyttöä on testattu ja kehitetty yhdessä kevytyrittäjien kanssa ja tarve palvelulle on noussut suoraa kevytyrittäjiltä.

”Olen liikuttuneen iloinen, että olette ryhtyneet toteuttamaan tällaista palvelua yhteistyössä. Uskon, että siitä on paljon apua monelle kevytyrittäjälle sekä kaltaiselleni yrittäjyydestä haaveilevalle, joka pienin askelin varovasti haluaa testata siipiään ja ideoitaan joutumatta (=kykenemättä) ottamaan isoja riskejä. On hienoa, että autatte osaamisellanne meitä muita. Lämmin kiitos!”

Näin saat Campwire-verkkokurssialustan käyttöösi kevytyrittäjänä:
1️. Rekisteröidy kevytyrittäjäksi Eezy Kevytyrittäjien verkkosivuilla
2. Siirry Eezy Kevytyrittäjien nettipalveluun tilaamaan EezyPay-Campwire -paketti.
3. Aktivoi EezyPay-maksuratkaisu.
4. Luo tili Campwireen sähköpostiisi tulleen viestin kautta.
5. Voit aloittaa käytön heti tilin luotuasi.

Lue lisää aiheesta